zondag 15 februari 2015

Review: Smokey Eyes Set Meet me at the Bonfire

Een tijdje geleden heb ik deze Smokey Eyes oogschaduw palette van Catrice aangeschaft. 030 Meet Me At The Bonfire is een bruinig palette, met een mooie lichte champagne schaduw, een lichtbruine oogschaduw met zilveren sparkles en een donkere bruin. Catrice noemt deze palette een set omdat er een gelliner bijzit. Ik vraag mij alleen wel af hoe lang het duurt voordat de gelliner uitgedroogd is. Mijn ervaring is namelijk niet zo goed met gelliners in een oogschaduw palette. Maar tot nu toe werkt hij nog prima.

De sponge aplicator hadden ze van mij weg mogen laten, deze gebruik ik zelf nooit omdat naar ervaring mijn eigen kwasten beter werken.
Maar voor degene die  wel altijd met deze sponge applicators werken, is het heel handig.


Smokey eyes set Meet me at the Bonfire, Prime and Fine oogschaduwbasis


De doosjes gaan zijdelings open. Ik vind dat persoonlijk niet heel handig maar het is wel weer eens wat anders. De doosjes zijn strak vormgegeven en hebben een moderne uitstraling. Het is leuk dat de deksel doorzichtig is zodat je de mooie kleurtjes goed kunt zien.
Handig ook is dat ze makkelijk te stapelen zijn in je stash. De doosjes zijn namelijk helemaal plat.


De swatches van dichtbij. Champagne, lichtbruin met sparkles, donkerbruin en helemaal rechts de gelliner



Ik heb van de kleuren maar één laagje aangebracht
De pigmentatie vind ik verrassend goed. Hierboven zie je de pigmentatie waaronder ik eerst de Catrice Prime and Fine oogschaduwbasis heb aangebracht.
De bruintinten van het palette sluiten goed op elkaar aan waardoor je een perfecte zwoele ooglook kunt creëren.

Ik vind deze primer van Catrice trouwens echt heel fijn werken. De dekking is goed, je hoeft maar één laagje aan te brengen. Ook is de primer niet te dik, dat heb ik met andere oogschaduwbasisproducten wel eens gehad. De primer is heel makkelijk aan te brengen.


Al met al ben ik heel tevreden over deze handige Smokey Eyes palette van Catrice. Ik ga hem zeker vaker gebruiken.

Wat vinden jullie van deze set?




De 'Smokey Eyes Set' van Catrice is verkrijgbaar bij  Kruidvat- & Trekpleisterfilialen. Er zijn 3 verschillende paletjes. Per stuk kosten ze €4,49.

6 opmerkingen:

  1. The shades look so pretty!:-)
    Alex // www.prettythoughtsx.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, de pigmentatie is echt heel goed! Ik heb je genomineerd voor de liebster award! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De pigmentatie is zeker heel verrassen :) Wat lief, dankjewel! Dikke kus x

      Verwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Ik heb al zoveel oogschaduw dat ik deze niet ook nog ga aanschaffen maar ik zie wel dat het echt een aanrader is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit! Ik heb al zoveel oogschaduw dat ik deze niet ook nog ga aanschaffen maar ik zie wel dat het echt een aanrader is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is mooi hé? zeker voor de lage prijs! Maar ik snap dat je nu niet zit te wachten op meer oogschaduw. Al hoewel,kan een meisje ooit genoeg oogschaduw in haar stash hebben? haha nee, hoor :) Misschien als er iets op is, is hij het proberen zeker waard! xxxx

      Verwijderen