vrijdag 13 februari 2015

Artikel: Fierce Fashion Festival

Pfoeee... wat was het weer een drukke week!
Ik heb weer veel gewerkt en daarnaast de verjaardag van mijn vriend gevierd, met mijn zusje reviews geschreven voor mijn blog en ik heb gisteravond ook nog met mijn vader gedineerd in een super schattig restaurantje.

Maar ondanks de drukte is het mij natuurlijk niet ontgaan dat het voorjaar er weer aan zit te komen. En dat betekent: festivals, party's en een hoop gezelligheid met vriendinnen.

Dit jaar begint het festivalseizoen met de komst van een megaleuk nieuw initiatief: ModeMusthaves.com organiseert als eerste webshop een écht Fashion Festival genaamd Fierce! Hoe ontzettend gaaf is dit?






Wat kan je verwachten op het Fashion-event?
Natuurlijk zijn er ModeMusthaves.com stands waar de super trendy collectie van de webshop te koop zal zijn. Maar je vindt er ook andere mode & beauty stands waar je items kunt shoppen.

Maar dat is nog niet alles, want ook krijg je de kans om styling advies te vragen aan bekende Nederlanders. Ondertussen kan je lekker genieten van cocktails en lekkere muziek. 




Er is momenteel nog niet zo heel veel bekend over dit fashion-event, maar als je http://www.modemusthaves.com in de gaten houdt, blijf je op de hoogte van het laatste nieuws!
Ook shop je jouw wildste festival-outfit op de website!
Zoals deze trendy slip ons:


Het ModeMusthaves.com Fierce Fashion Festival vindt plaats op zaterdag 16 mei van 12:00 tot 23:00, dat weekend viert de web-shop ook meteen haar 4e verjaardag!

Het festival vindt plaats bij Sportpark Riekerhaven in Amsterdam. Je kunt het terrein makkelijk bereiken met de fiets, metro (50 vanaf station Amsterdam Sloterdijk) of auto.

Er zijn (zoals bij veel festivals) verschillende soorten tickets te koop: Trendsetter tickets (early bird) beginnen vanaf €22,50, dit is inclusief een goodiebag t.w.v. €50. (helaas zijn deze al uitverkocht)
Mrs. Right On Time tickets (gewone tickets) €27,50 inclusief goodiebag t.w.v. €50,-
Er zijn ook kaarten voor mannen te koop, die kosten €20.

Let op: het festival is voor 18+.
Je kan de kaarten hier bestellen!
Zien de tickets er niet cute uit?


 



Zijn jullie van plan om naar dit TE LEUKE festival te gaan?
Ik in ieder geval wel!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten