zondag 8 februari 2015

About me

Hi lieve lezers,

Welkom op mijn blog. Hier vind je artikelen, shop logs, reviews, foto's en collages van alles wat ik leuk vind op het gebied van fashion, beauty, food en lifestyle.

Mijn naam is Kimberly en ik ben een afgestudeerde fashion designer.
Al van jongs af aan ben ik bezig met mode en make-up. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik er aandacht aan besteed.

Op dit moment werk ik niet in de mode maar ben ik bedrijfsleider en barista in de leukste lunchroom van Nederland: Bagels&Beans.

In mijn vrijetijd blog ik over alles wat mijn inspireert en bezighoud in het leven.

Ik woon samen met mijn vriend in een knus en gezellig appartementje  op de achtste verdieping.
Hij is mijn rode lippenstift dat onmisbaar is in een make-up collectie.  Hij geloofd altijd in mijn dromen en staat altijd voor mij klaar.
Daarom weet ik ook dat ik alles kan bereiken: Als ik er maar in geloof!

Neem een kijkje en laat een reactie achter!

love,

Kimberly




1 opmerking: